שאלות ותשובות

לא, פרטי האשראי נמחקים לאחר הרכישה לביטחון הלקוח!

בכל עסקה מרחוק (אינטרנט/טלפון) קיימת דרישה של חברת האשראי להקליד את שלוש הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.

מיד לאחר הזמנת המוצר נשלחת חשבונית ממוחשבת חתומה דיגיטלית למייל שהוזן באת הזמנת המוצר.

רצוי לשמור את החשבונית בתקופת האחריות. אולם במקרים חריגים ניתן לאתר את הזמנה ע"פ שם ותאריך הזמנה.

ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בטלפון: 058-7713808

בעסקה רגילה – עד 8 תשלומים ללא ריבית. או לחלופין עד 24 תשלומים בקרדיט.

שרות הלקוחות אצלנו הוא מעל הכל, אולם במקרים נדירים קורות טעויות, בכל מקרה כזה אנו לוקחים אחריות מלאה ומחליפה מיד למוצר חדש.

לקוח רשאי לבטל עסקה ולהחזיר מוצר שרכש עד 14 יום מקבלתו ובלבד שהמוצר במצב חדש ובאריזתו המקורית. שים לב! : חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה, תוך 14 ימים, רשאית שלחון בדרום לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.

ע"מ להחזיר מוצר יש ליצור קשר במספר 058-7713808  או במייל matanshalhon@gmail.com ולשלוח אותו בצירוף חשבונית מקורית וסיבת ההחלפה אל הכתובת רחבת איבצן 15 ב"ש.

הלקוח נושא בכל עלות משלוח הקשורה בהחזרת המוצר אל שלחון בדרום שיווק והפצה.

נותני האחריות הינם כל היבואנים הרשמיים ישנה אפשרות להעביר את המוצרים ישירות אל מעבדות היצרנים או לחלופין להגיע אל החנות ואנו נשלח את המוצר עבורכם. במעבדות משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד ולכל תיקון שנשלח דרכנו יש תיעוד ואחריות.

המשלוחים הינם משלוחים עד בית הלקוח ונעשים ע"י חברת שליחויות מקצועית, זמן האספקה עומד על 7 ימים עסקים לכל היותר (יתכן עיקוב בהספקה לישובים מרוחקים).

לאתר תקן אבטחה העומד בדרישות אבטחת אתרים מחמירות – PCI